Reklamace (vrácení / výměna)

Vrácení tovaru

Nesplnil náš produkt vaše představy? Nesmuťte, i to se může stát. Do 14 dnů nás můžete požádat o vrácení nebo výměnu zboží.
Po zboží pošleme bezplatně kurýra aby ho od Vás vyzvedl. Když k nám bude zboží doručeno budou Vám peníze zaslány zpět na vámi zadaný bankovní účet.
Vrácení bohužel není možné u zboží, které je vyrobeno pro zákazníka na míru, tzn. metrážní koberce a všechny řezané nebo střižené produkty na míru. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty.

Podmínky pro vrácení zboží:

Zboží nesmí být poškozeno, používáno a musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě k nám nepoškodilo.

Adresa pro vrácení zboží:

Zboží není nutné zasílat na naši adresu, po dohodě jej od Vás bezplatně vyzvedne náš kurýr. Výjimka se vztahuje na nadrozměrné zboží.

Definice nadrozměrné zásilky:
Nadrozměrná zásilka je definována pokud splní alespoň jednu z následujících podmínek: má délku více než 200 cm, obvod zásilky je větší než 3 m, nebo váží více než 31,5 kg. Koberce, umělé trávy a PVC podlahy jsou vždy srolovány do role svou kratší stranou. Ovšem i nadrozměrné koberce a umělé trávy umíme složit na polovinu, srolovat do role a takto odeslat – jedná se o takzvané odeslání ve složené roli. To znamená, že i nadrozměrný koberec například v rozměru 400x500 cm umíme od vás bezplatně vyzvednout a následně vám vrátit peníze. Bude však potřeba abyste jej správně zabalili. Jak na to vás budeme samozřejmě předem informovat v e-mailu.

Vyberte důvod vrácení

Upozornění:
bezdůvodně není možné vyměnit produkty střižené na míru jako například. Pvc, metrážní koberce, střižené běhouny a pod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny a pod. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadné zboží".

* pro rychlou a správnou identifikaci vaší zásilky přibalte prosím do zásilky fakturu

Jaký produkt/y chci vrátit:
info
Jaký produkt/y chcete vrátit, prosím zadejte celý název i s rozměrem.
Nový produkt/y:
info
Napište prosím celý název produktu i s rozměrem.
Číslo bankovního účtu:
Důvod vrácení (nepovinné):
info
Rádi se stále zlepšujeme a tato informace nám může pomoci.

* Číslo účtu vyplňte pouze v případě přeplatku, tzn. že nové produkty jsou levnější a rozdíl/přeplatek Vám máme zaslat na vámi zadaný bankovní účet. V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.

Vaše poznámka (nepovinné):
info
Zde nám můžete napsat případné další informace.
Kurýr si u Vás vyzvedne zboží, které mějte prosím připravené a dobře zabalené, aby se při přepravě k nám nepoškodilo. Nemusíte na něj lepit žádný štítek ani nic psát. Kurýr přijde už se štítkem.

Sledujte nás a inspirujte se při výběru #nejkoberce Zobrazit profil