Reklamace (vrácení / výměna)

Vrácení tovaru

Nesplnil náš produkt vaše představy? Nesmuťte, i to se může stát. Do 14 dnů nás můžete požádat o vrácení nebo výměnu zboží.
Po zboží pošleme bezplatně kurýra aby ho od Vás vyzvedl. Když k nám bude zboží doručeno budou Vám peníze zaslány zpět na vámi zadaný bankovní účet.
Vrácení bohužel není možné u zboží, které je vyrobeno pro zákazníka na míru, tzn. metrážní koberce a všechny řezané nebo střižené produkty na míru. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty.

Podmínky pro vrácení zboží:

Zboží nesmí být poškozeno, používáno a musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě k nám nepoškodilo.

Adresa pro vrácení zboží:

Zboží není nutné zasílat na naši adresu, po dohodě jej od Vás bezplatně vyzvedne náš kurýr. Výjimka se vztahuje na nadrozměrné zboží.

Definice nadrozměrné zásilky:
Nadrozměrná zásilka je definována pokud splní alespoň jednu z následujících podmínek: má délku více než 200 cm, obvod zásilky je větší než 3 m, nebo váží více než 31,5 kg. Koberce, umělé trávy a PVC podlahy jsou vždy srolovány do role svou kratší stranou. Ovšem i nadrozměrné kusové koberce a umělé trávy bez rizika jejich poškození umíme složit na polovinu, srolovat do role a takto odeslat – jedná se o takzvané odeslání ve složené roli. To znamená, že i nadrozměrný kusový koberec v rozměru například 400x500 cm umíme od vás bezplatně vyzvednout a následně vám vrátit peníze. Bude však potřeba abyste jej správně zabalili. Jak na to vás budeme samozřejmě předem informovat v e-mailu.

Jde vrátit i nábytek, který je již smontován?
Ano - vrátit můžete i nábytek, který jste již smontovali a opět demontovali. Je však potřeba počítat s tím, že díky montáži většinou dojde k opotřebení zboží ( otlaky šroubů na deskách atd.... ). V souvislosti s vrácením takového zboží bude mít prodávající náklady na uvedení zboží do původního stavu, které mohou být požadovány k úhradě. Pokud jeví výrobek značné opotřebení, mohou se náklady na uvedení zboží do původního stavu teoreticky rovnat celé hodnotě výrobku. Díky různorodosti prodávaného zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Vyberte důvod vrácení

Upozornění:
bezdůvodně není možné vyměnit produkty střižené na míru jako například. Pvc, metrážní koberce, střižené běhouny a pod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny a pod. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadné zboží".

* pro rychlou a správnou identifikaci vaší zásilky přibalte prosím do zásilky fakturu

Jaký produkt/y chci vrátit:
info
Jaký produkt/y chcete vrátit, prosím zadejte celý název i s rozměrem.
Nový produkt/y:
info
Napište prosím celý název produktu i s rozměrem.
Číslo bankovního účtu:
Důvod vrácení (nepovinné):
info
Rádi se stále zlepšujeme a tato informace nám může pomoci.

* Číslo účtu vyplňte pouze v případě přeplatku, tzn. že nové produkty jsou levnější a rozdíl/přeplatek Vám máme zaslat na vámi zadaný bankovní účet. V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.

Vaše poznámka (nepovinné):
info
Zde nám můžete napsat případné další informace.
Kurýr si u Vás vyzvedne zboží, které mějte prosím připravené a dobře zabalené, aby se při přepravě k nám nepoškodilo. Nemusíte na něj lepit žádný štítek ani nic psát. Kurýr přijde už se štítkem.

Sledujte nás a inspirujte se při výběru #nejkoberce Zobrazit profil